تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Quick Settings: دسترسی به میانبر تنظیمات در اندروید - زوم اپ

Quick Settings اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به میانبرهایی از تنظیمات اندروید دسترسی داشته باشید. 

یکی از پرکاربرد‌ترین بخش‌های گوشی‌های اندروید، میانبرهای موجود در استاتوس‌بار هستند. میانبرهایی که امکان روشن و خاموش کردن سریع وای‌فای، بلوتوث، GPS و‌... را می‌دهند. این میانبرها در طول روز می‌توانند کارهای مورد نظر ما را تا چند برابر سریع‌تر انجام دهند. تصور کنید قصد روشن کردن وای‌فای گوشی را دارید. برای این امر به‌طور معمول باید ابتدا به تنظیمات گوشی مراجعه کنید و بعد از رجوع به بخش WiFi، از داخل آن اقدام به روشن کردن وای‌فای کنید. یا در مثالی دیگر باید مسیر مشابهی برای روشن یا خاموش کردن بلوتوث یا‌... طی کنید. اما به لطف میانبرهایی که در اندروید وجود دارند، می‌توانید تنها با یک لمس، تمام موارد گفته‌شده را به انجام برسانید. این میانبرها به‌طور پیش‌فرض و در اکثر گوشی‌های اندروید در بخش استاتوس‌بار و منوی نوتیفیکیشن‌بار وجود دارند؛ اما می‌توانید آن‌ها را به صفحه‌ی قفل خود نیز منتقل کنید تا از این پس حتی از لمس و مراجعه به نوتیفیکیشن‌بار گوشی نیز بی‌نیاز شوید و تمام میانبرها را در صفحه‌ی قفل خود در اختیار داشته باشید.

Quick Settings یکی از اپلیکیشن‌های اندروید است که برای این امر، یعنی انتقال میانبرهای تنظیمات به صفحه‌ی قفل طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید این میانبرها را به‌صورت ویجت به LockScreen منتقل کنید تا در کسری از ثانیه قادر به انجام تنظیمات مورد نظر خود با یک لمس باشید. از مواردی که توسط این برنامه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشت ،می‌توان به Airplane Mode, Mobile Datae, Wi-Fie, Flashlighte, Ringtonee, Vibratee, Bluetoothe, Screen auto-rotatee, Hotspote, Locatione, Adaptive Brightnesse و Brightness اشاره کرد. علاوه بر میانبرهایی که به صفحه‌ی لاک‌اسکرین گوشی اضافه می‌شوند می‌توانید برای دسترسی به این میانبرها به‌طور مستقل به اپلیکیشن Quick Settings نیز مراجعه کنید. حجم این برنامه تنها ۲ مگابایت است و برای اجرا به نسخه‌ی ۲.۳ یا بالاتر اندروید نیاز دارد. برای دانلود این برنامه و پیوستن به ۵۰۰ هزار کاربر آن، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

طراحی زیبا و به روز برنامه اضافه کردن ویجت تنظیمات به لاک اسکرین

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Quick Settings: دسترسی به میانبر تنظیمات در اندروید - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..