تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرعشی رییس ستاد شورای شهر اصلاح طلبان در تهران شد

شورای ستاد تهران حسین مرعشی را به عنوان رییس ستاد انتخابات شورای شهر اصلاح طلبان تهران انتخاب کرد.

ژاله فرامرزیان دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته آخرین جلسه هیات رییسه شورای عالی سیاستگذاری انتخابات اصلاح‌طلبان برگزار شد.

وی ادامه داد: صبح امروز جلسه شورای ستاد تهران برگزار شد و اعضا، هیات رییسه این شورا را انتخاب کردند که اعضای ستاد تهران به این شرح است: نعیمی‌پور، فراهانی، کمالی، رسولی، مهرعلیزاده، کرباسچی و خود من.

وی در پاسخ به اخباری مبتنی بر مشخص شدن رییس ستاد انتخابات شورای شهر اصلاح‌طلبان، یادآور شد: در ارتباط با انتخاب رییس هم بحث‌ شد و حسین مرعشی  به عنوان رییس ستاد انتخابات شورای شهر اصلاح طلبان تهران انتخاب شد.

 جلسه آتی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان یکشنبه 6 فروردین برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرعشی رییس ستاد شورای شهر اصلاح طلبان در تهران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..