تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک 5 ساله جان خانواده 5 نفره را نجات داد

سلامت نیوز: مسئول روابط عمومی سازمان حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اعلام کرد: کودکی 5 ساله در این شهر جان خانواده پنج نفره خود را از گاز گرفتگی و مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی افشارنیک گفت: این خانواده پنج نفری ساعت 5:30 بامداد امروز به دلیل گاز گرفتگی به اورژانس 22 بهمن نیشابور منتقل شدند.

وی افزود: حادثه به دلیل اتصالات ناایمن لوله آبگرمکن دیواری رخ داده بود و فرزند کوچک خانواده که به صورت اتفاقی از خواب بیدار شده بود متوجه موضوع شده و دیگر اعضای خانواده را از خواب بیدار کرده بود.

افشارنیک عنوان کرد: هم اکنون تمامی اعضای این خانواده با حال عمومی خوب در اورژانس بیمارستان 22بهمن تحت مداوا هستند.

شهرستان نیشابور در 130 کیلومتری غرب مشهد واقع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک 5 ساله جان خانواده 5 نفره را نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..