تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از هنذفری گلکسی اس ۸ با برند AKG منتشر شد

بسیاری از جزییات مربوط به پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ همانند شکل ظاهری ، مشخصات ظاهری ، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری لوتوس رفته است. هم اکنون تصویری جدید از هنذفری سامسونگ گلکسی اس ۸ منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

با ترنجی همراه باشید…

ابتدا جا دارد که از طرف اینجانب فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را خدمت شما کاربران عزیز ترنجی تبریک و تهنیت عرض کنم و ارزو کنم که سالی پر از شادی ، شعف و سلامتی در پیش رو داشته باشید.

هم اکنون پس از لو رفتن اطلاعات زیادی از گلکسی اس ۸ ، شاهد افشا شدن تصویری از هنذفری گلکسی اس ۸ هستیم که ساخت AKG است.

AKG همکاری های بسیار نزدیکی با سامسونگ دارد و در محصولاتی همانند گلکسی تب اس ۳ بلندگوهای مخصوص AKG جاسازی شده است. اکنون مشخص شده است که هنذفری‌های AKG در جعبه گلکسی اس ۸ نیز حضور دارد و بهینه سازی‌های خاصی بر روی آن انجام شده است.

روز ۹ فروردین و مراسم معرفی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را از دست ندهید. ترنجی برای این روز خاص پوشش خبری ویژه ای تدارک دیده است.

لینک کوتاه:

androidheadlines



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از هنذفری گلکسی اس ۸ با برند AKG منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..