تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین تحویل سال با عطر یاد شهدای گمنام در مصلای اراک برگزار شد

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: مصلای بیت المقدس اراک همزمان با نخستین روز از فصل جوانه زدن شکوفه ها و ثانیه های آغاز سال ۱۳۹۶ شمسی، میزبان مردمی بود که آمده بودند تا لحظات سال تحویل را در جوار قبور مطهر شهدای گمنام سپری کنند و یاد و خاطره آنها را گرامی بدارند.

قبور شهدای گمنام مصلای بیت المقدس اراک امروز اول فروردین ماه، به عطر سجاده و قرآن و سبزه و سیب آراسته تر شد و عطر یاد شهدای گمنام بیش از پیش در مصلی پیچید تا به لحظات سال تحویل، نور خدا و معنویت را بتاباند.

حضور یافتگان در آئین تحویل سال مصلای اراک، با خواندن نماز امام زمان(عج) و قرآن، دعای توسل و زیارت امین الله به درگاه خداوند برای آغاز سالی پر از برکت و معنویت دعا کردند و با قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام، یاد و خاطره آنان را در آغاز نوروز گرامی داشتند.

گفتنی است همزمان با مصلای بیت المقدس شهر اراک، آئین تحویل سال در بیش از ۲۰۰ بقعه متبرکه نقاط مختلف استان مرکزی برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین تحویل سال با عطر یاد شهدای گمنام در مصلای اراک برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..