تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ساعت هوشمند به شما می گوید که چه میزان نور خورشید در طول روز برای بدنتان نیاز است

این ساعت هوشمند به شما می گوید که چه میزان نور خورشید در طول روز برای بدنتان نیاز است

این روزها، استفاده از ساعت های هوشمند در میان کاربران بیش از پیش رایج شده و از این رو، کمپانی های فعال در این عرصه، در تلاشند تا با عرضه محصولی متفاوت با نمونه های موجود در بازار، توجه خریداران را به خود جلب کنند. از این رو، اخیراً گروهی از محققان موفق به تولید ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان O’We شده اند که از قابلیتی منحصر به فرد به نام SunTrack بهره می برد. با تک شات همراه باشید.

این ویژگی که در واقع، وجه تمایز O’We را با نمونه های مشابه بازار تشکیل می دهد، به گونه ای طراحی شده که قادر است به لطف برخورداری از ردیاب ماوراء بنفش، میزان مناسب دریافت نور خورشید برای بدن را تشخیص داده و به کاربر اعلام کند. این حسگر، اطلاعات را از طریق پوست دست فرد و همچنین منطقه ای که در آن قرار گرفته، استخراج و حد مطلوبی از نور خورشید را که نه کم و نه زیاد باشد، مشخص می کند.

سازندگان این ساعت عنوان کرده اند که دریافت نور خورشید در طول روز، برای سلامتی ما انسان ها بسیار ضروری است به طوری که قرارگیری کم و یا زیاد در معرض نور خورشید می تواند برای بدن مضر باشد که با این ساعت، می توان به این مشکل فائق آمد.

و اما در خصوص سایر مشخصات و ویژگی های این ساعت می توان به نمایشگر 1.33 اینچی خازنی e-ink با رزولوشن 128 در 128 پیکسل، طول عمر باتری پنج روزه، پایشگر خواب، هشدار عدم کار با ساعت و زنگ هشدار فاصله بیش از حد با گوشی اشاره کرد. جنس بدنه این اسمارت واچ از فلز ضد زنگ است و بند آن نیز در سه مدل چرم ایتالیایی عرضه خواهد شد.

شرکت سازنده در این ساعت از سیستم عامل WeOS استفاده کرده و گفته می شود که با تمامی گوشی های مجهز به اندروید 4.3 و بالاتر و گوشی های آیفون 4 اس به بالا سازگار است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت در نظر گرفته شده، این ساعت را با 50 درصد تخفیف، یعنی با قیمت 99 دلار پیش خرید نمایند. گفتنی است این محصول با قیمت 199 دلار روانه بازار خواهد شد.

ساعت ساعت ساعت
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ساعت هوشمند به شما می گوید که چه میزان نور خورشید در طول روز برای بدنتان نیاز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..