تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ۴۰ اکیپ راهداری در جاده‌های گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛معاون راهداری اداره کل حمل و نقل و راهداری گلستان در مراسم استقبال از اولین مسافران نوروزی در ورودی غربی استان گفت: ۴۰۰ پرسنل راهداری در این اکیپ‌ها آماده ارائه خدمات در سطح جاده‌های استان هستند.


میرشاهی افزود: هم اکنون ۴ شرکت امداد خودرو با ۶۰ دستگاه خودروی امدادی، ۲ مرکز معاینه فنی و ۴ دوربین کنترل سرعت و تردد در محورهای گلستان فعال هستند.


وی گفت: همچنین ۷۰ شرکت مسافربری با هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان مسافربری و ۳ هزار و ۳۰۰ راننده مجرب، کار جابجایی مسافران را از ۲۵ تا ۲۹ اسفند در استان بر عهده داشته اند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ۴۰ اکیپ راهداری در جاده‌های گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..