تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک نوروزی استاندار گلستان در سال جدید

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛استاندار گلستان در پیام تبریک سال جدید گفت: به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شده در سال ۹۶ بر اساس اسناد فرادستی دستگاهی، برنامه ششم توسعه و قانون بودجه برنامه‌های خود را اعلام نمایند و امیدواریم سال ۹۶ سالی همراه با توفیق و رونق برای گلستان باشد.


دکتر حسن صادقلو افزود: سال ۹۵ که با پیام زیبای رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گذاری شد، با نشانه‌های توفیق در خدمت رسانی در استان همراه بود و ما توانستیم از طریق اوراق مشارکت، اسناد خزانه و تبصره ۳۶ قانون اصلاح قانون بودجه، ۶۱۶ میلیارد تومان تخصیص که به نوعی تضمین دولت برای اجرای پروژه‌ها در گلستان است، را دریافت کنیم.


وی ادمه داد: مسئله تولید، اشتغال و رفع رکود از اولویت‌های استان در سال ۹۵ بود و با تلاش‌های صورت گرفته در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۱۸۵ واحد تولیدی برطرف شد و همچنین مبلغ ۷۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌های عامل استان به ۵۳۳ واحد تولیدی اعطا شد.


صادقلو اضافه کرد: ۸ هزار و ۳۰۳ طرح در گلستان با اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است که از این تعداد ۵۹۵ طرح کلنگ زنی و پیشرفت ۲۰ تا ۸۰ درصد داشته است.


وی گفت: ۱۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی استان پیشرفت ۸۹ درصدی داشته اند و گلستان جزء استان‌های پیشرو در اقتصاد مقاومتی بوده است.


استاندار گلستان کاهش نرخ بیکاری استان از ۱۳.۷ به ۱۱.۸ کاهش پیدا کرده و از ابتدای فعالیت این دولت ۵۶ هزار شغل در استان ایجاد شده و برای افزایش سطح اشتغالزایی تلاش زیادی خواهد شد.


صادقلو گفت: ۱۲۱ پروژه تفاهمات سفر ریاست جمهور به استان ۱۲۰ پروژه پیشرفت ۹۲ درصدی داشته و تلاش می‌شود تا پایان کار دولت این ۱۲۱ پروژه به نتیجه کامل برسند.


وی درخصوص پروژه‌های اساسی سال ۹۶ استان، افزود: توجه به اتمام سدهای در حال اجرا همچون سد نرماب، آغاز سدهای پر اهمیت استان همچون سد چایلی، توجه به استقرار صنایع بزرگ همچون فولاد، پتروشیمی، منطقه آزاد اینچه برون، اجرای کامل طرح گردشگری آشوراده با توجه به توافقات محیط زیستی صورت گرفته، توجه به ریل پایه از مسیر گرگان تا گنبد و سپس تا کلاله که بتواند در آینده به مشهد اتصال یابد و اجرای کامل طرح شهید شوشتری در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی از اولیت‌های استان محسوب می‌شود.


وی اضافه کرد: گلستانی‌ها در انتخابات گذشته با میزان مشارکت ۸۰.۳۹ رتبه اول کشور را کسب کردند و در انتخابات ریاست جمهوری و شورا بار دیگر شاهد ثبت موفقیتی از گلستانی‌ها خواهیم بود و مردم ما همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را بروز و ظهور خواهند داد.


دکتر صادقلو یادآور شد: امیدواریم با دعا و مشارکت مردم عزیز استان انتخابات با شکوهی را در استان برگزار کنیم و موجب یاس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک نوروزی استاندار گلستان در سال جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..