تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاعران از مدح صرف بیرون بیایند/ سکه را بیشتر دوست دارم

علوی نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاعران از چاپلوسی بیرون بیایند/ سکه را بیشتر دوست دارمسید محمود علوی‌نیا، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مهمترین اتفاق سال 95 گفت: چون در کاشان هستم، به نظر من مهمترین اتفاق سال 95 برگزاری کنگره محتشم کاشانی در این شهر بود. آرزو دارم در سال 96 وضع مردم عالی و فقر و نداری از سفره مردم برچيده شود.


وی درباره علاقه‌مندی خود به هفت‌سين نوروزی افزود: از بین سین‌های سفره هفت سین، خودم سکه را بیشتر دوست دارم ولی سیب به دلیل سرخی که دارد و ویژگی های خاصش  مجموع تمام خوبی‌هاست. برای شعر در سال 96 آرزو می کنم شاعران از مدح بیرون بیایند و آن چیزی را که می گوییم راست باشد. صداقت، راستی و درستی در عرصه شعر دیده شود.
 
این شاعر با اشاره به برنامه خود برای سال آینده اظهار داشت: کتابم با عنوان «گناه باران» چند روز پیش چاپ شد. تصمیم دارم نثرهایم را نیز منتشر کنم. آماده‌سازی این کتاب را آغاز کردم. چون شاعر حامی ندارد و هیچ جای دولتی از وی حمایت نمی کند، همه جا چک می‌کشیم. دوست دارم شعر به طور واقعی درد مردم و حرف مردم را بزند.
 
گفتنی است؛ کتاب «گناه باران» سید محمود علوی نیا شعرهایی با مضامین عاشقانه و اجتماعی را دربرمی گیرد. در این مجموعه شعر بیشتر شعرها در قالب غزل آمده است. در کنار آن اشعاری در قالب‌های رباعی، چند دوبیتی و یک ساقی نامه نیز دیده می‌شود. این کتاب توسط انتشارات قلم طلایی منتشر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاعران از مدح صرف بیرون بیایند/ سکه را بیشتر دوست دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..