تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت زود انزالی در مردان، بیشتر بدانید

مشکل زودانزالی دارم و زیر 10 ثانیه در صورت دخول ارضا میشم. از علل زود انزالی می توان به...

سوال:

سلام و خسته نباشید. من مشکل زود انزالی دارم و زیر 10 ثانیه در صورت دخول ارضا میشم...میخواستم در مورد قرصهای کانفیدو بدونم ...ایا این قرص درمانی برای زود انزالی من هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

جواب:

خیر تایید نمی شود. از علل زود انزالی عوامل روانی مثل اضطراب، احساس گناه یا افسردگی است که با رفع آنها مشکل نیز حل می شود. در برخی موارد، زود انزالی ممکن است به خاطر عوامل پزشکی مثل مشکلات هورمونی، آسیب‌های جسمی و یا عوارض جانبی بعضی داروها باشد.

بطور کلی برای درمان توصیه به کاهش استرس می شود و در صورت عدم درمان می توان از درمان های رفتاری کع به عنوان بهترین درمان شناخته می شوند استفاده کرد. 

تکنیک استاپ-استارت: مرد در زمانی که به اوج هیجان می رسد، فعالیت خود را موقتا قطع کند.

در صورت عدم درمان با این روش ها می توان از داروهای ضد افسردگی و SSRI تحت نظر پزشک اسنفاده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت زود انزالی در مردان، بیشتر بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..