تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درد پا در دوران بارداری، داروهای مجاز

هفته 19 بارداری هستم پادرد شدید دارم 5 ماه قبل از بارداری هم اینجوری بودم.

سوال:

من هفته 19 بارداری هستم پا درد شدید دارم 5 ماه قبل از بارداری همینجوری بودم آمپول نوروبیون استفاده کردم موثر بود دردم کمتر شد الان با توجه به بارداریم می توانم از این آمپول استفاده کنم؟ 

جواب:

برای گرفتگی عضلات پا در بارداری روزها پاهایتان را ورزش بدهید. بنشینید. پاها را دراز کنید.(حالت بازی اتل متل!) پنجه یک پا را به بیرون فشار بدهید. با پنجه پای دیگر و یا با لبه مبل یا هرچیز دیگری مانع از انجام این کار شوید. وبرعکس! یعنی پنجه پا را این بار به داخل بکشید و باز با پنجه پای مقابل و یا لبه مبل مقاومت کنید. هر عمل را حدود 5 ثانیه انجام دهید و تغییر دهید. چند سری انجام دهید. بله می توانید از این دارو استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درد پا در دوران بارداری، داروهای مجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..