تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت‌رسانی تولیت حرم مقدس امام حسین (ع) به آوارگان موصل

تولیت مقدس امام حسین (علیه السلام) در پاسخ به دعوت مرجعیت با برپایی بیمارستان صحرایی و تهیه بسته‌های غذایی از آوارگان موصل حمایت می‌کند.

به گزارش «شیعه نیوز»، تولیت حرم مقدمس امام حسین علیه السلام با  برپایی بیمارستان صحرایی به مداوای آوارگان موصل پرداخت.

بر اساس این گزارش، تولیت حرم مطهر امام حسین علیه السلام در پاسخ به دعوت مرجعیت برای امدادرسانی به آوارگان در موصل در اردوگاه «حمام العلیل» اقدام به خدمت رسانی به آوارگان می‌کند.

حمایت از آوارگان شامل سبدهای غذایی شامل 16 قلم کالا به همراه توزیع پتو و شیر خشک برای کودکان است.

همچنین تولیت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام با برپایی بیمارستان صحرایی با تجهیزات پیشرفته در مداوای آوارگان و ارائه خدمات پزشکی به آنها مشارکت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت‌رسانی تولیت حرم مقدس امام حسین (ع) به آوارگان موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..