تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت وضعیت عادی به «جوبر» دمشق؛ عملیات گسترده تروریستها ناکام ماند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی یکشنبه (روز گذشته) به مراکز نظامی و ساختمانهای مسکونی اطراف منطقه «جوبر» واقع در شرق دمشق حمله کردند.

برخی از منابع خبری معارض و سعودی مانند العربیه چند ساعت پس از آغاز عملیات تروریستها مدعی شدند که عناصر تروریستی توانستند گاراژهای منطقه «العباسیین» را اشغال کنند.

تروریستها در ادامه عملیات وارد محوطه شماری از مناطق نظامی و مسکونی در محور کارگاه «کراش» و شرکت ریسندگی منطقه جوبر شدند و ارتش سوریه با آنان درگیر شد.

شبکه خبری «الجزیره» نیز اعلام کرد که هدف تروریستها از این عملیات این است که محله های القابون و جوبر را به یکدیگر وصل کنند.

منابع خبری سوری صبح امروز دوشنبه اعلام کردند که نیروهای سوری همچنان به عملیات خود در شمال جوبر ادامه میدهند و توانستند پس از پیشروی در کارگاه کراش، این منطقه را آزاد کنند.

به گزارش خبرنگار «سانا»، در جریان این درگیری شمار زیادی از تروریستهای النصره و عناصر همپیمان آن کشته شدند.

جنگنده های سوری نیز با آغاز عملیات خود، چندین مرکز تحت اشغال تروریستها را هدف قرار دادند.

لحظاتی پیش این خبرنگار، اعلام کرد که ارتش سوریه همه نقاطی را که تروریستها بدان نفوذ کرده بودند آزاد کرد و همه تروریستها را از پای درآورد و وضعیت را به حالت عادی بازگرداند.

یک منبع نظامی نیز خبر داد که در جریان عملیات نیروهای سوری سرکرده های خارجی النصره نیز از پای درآمدند و مراکز فرماندهی آنان از بین رفت.

شبکه خبری المنار نیز اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شد ضمن تأمین امنیت منطقه العباسیین، کنترل شرکت برق، کارگاه ریسندگی و ساختمانهای اطراف آن را به دست گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/D5QQ3O اخبار مرتبط دفع شدیدترین حمله گروه‌های تروریستی تکفیری در جوبر دمشق95/12/30 - 10:04خودکشی جمعی «جبهه‌النصره» در محور عملیانی جوبر95/12/30 - 09:52ارتش سوریه ده‌ها تروریست را در منطقه «جوبر»‌ دمشق محاصره کرد95/12/29 - 22:49



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت وضعیت عادی به «جوبر» دمشق؛ عملیات گسترده تروریستها ناکام ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..