تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلخالی ها با برف به استقبال نوروز 96 می روند

ساعت: 12:23 منتشر شده در مورخ: 1395/12/30 شناسه خبر: 1067947

اهالی شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل در 30 اسفند 95 با برف به استقبال بهار 96 می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، در آستانه سال جدید 1396 مردم خلخال در 30 اسفند 1395 با برف به استقبال نوروز 96 می روند.

هر چند این نزولات در سطح شهر خلخال به صورت برف و باران در حال بارش است ولی در مناطق کوهستانی سیمای خلخال در ارتفاعات سفیدپوش شد.

از مسیرهای سرچم خلخال - خلخال به اسالم - اردبیل به خلخال - کوثر به خلخال مسافران از مرکز کشور در حال وارد شدن به شهرستان خلخال هستند.

در محور اردبیل سرچم نیز تردد خودرویی بیش از روزهای گذشته شده و همچنان سیل مسافران به استان اردبیل در عصر امروز افزایش خواهد یافت.

در سطح شهر خلخال بیشتر مغازه ها از اولین ساعات صبحدم امروز باز است و مردم آخرین خرید های خود را برای نوروز 96 انجام می دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلخالی ها با برف به استقبال نوروز 96 می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..