تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خودروی «سوناتا» در محور قم-اراک دو مصدوم بر جای گذاشت+عکس

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1395/12/30 شناسه خبر: 1067998

مسئول پایگاه جمعیت هلال احمر دوراهی آشتیان از واژگونی خودرو سواری سوناتا در محور قم-اراک خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ترکی مسئول پایگاه جمعیت هلال احمر دو راهی آشتیان در گفتگو با اراک امروز؛ از وقوع یک حادثه رانندگی در این مسیر خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در کیلومتر ۵۰ محور قم – اراک رخ داد.

ترکی اظهار کرد: بر اثر این حادثه دو نفر مجروح شدند که توسط عوامل پایگاه جمعیت هلال احمر دوراهی آشتیان به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شدند.

مسئول پایگاه جمعیت هلال احمر دوراهی آشتیان خاطرنشان کرد: علت سانحه از سوی کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.

photo_2017-03-20_11-17-31photo_2017-03-20_11-17-41

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خودروی «سوناتا» در محور قم-اراک دو مصدوم بر جای گذاشت+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..