تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر هیتلری آنگلا مرکل در صفحه اول روزنامه ترکیه+تصویر

روزنامه دولتی ترکیه تصویری هیتلری از صدر اعظم آلمان را در صفحه اول خود منتشر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، یکی از روزنامه‌های دولتی ترکیه در تازه‌ترین شماره خود در واکنش به تنشهای اخیر بین ترکیه و آلمان،آنگلا مرکل را به شکل آدولف هیتلر در صفحه اول خود به تصویر کشید.

پیش از این رجب طیب اردوغان در ادامه افزایش تنش بین مقامات دولت ترکیه و آلمان درباره گردهمایی سیاسی شهروندان ترک‌تبار در شهرهای اروپایی اظهار کرد که رفتار پلیس آلمان در جلوگیری از برگزاری گردهمایی‌های هواداران دولت ترکیه در شهرهای آلمان یادآور رفتارهای دولت نازی آدولف هیتلر است.

روابط آنکارا و برلین به دنبال دستگیری یک روزنامه نگار ترک تبار آلمانی در استانبول و لغو برنامه سخنرانی دو وزیر ترکیه در جمع ترک تبارهای مقیم آلمان، به یکباره پرتنش و تیره و تار شد.

منبع: میزان 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر هیتلری آنگلا مرکل در صفحه اول روزنامه ترکیه+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..