تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران و کارگردان «ماجرای نیمروز» مهمان سال تحویل در شبکه یک می‌شوند

بازیگران و کارگردان «ماجرای نیمروز» مهمان سال تحویل در شبکه یک می‌شوند

فرهنگ > تلویزیون - عوامل بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر امسال، سال تحویل به تلویزیون می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند ساعت باقی‌مانده به سال تحویل و آغاز سال نو، شبکه‌های مختلف تلویزیون هر کدام بخشی از برنامه‌‌هایشان را به دعوت از هنرمندان عرصه‌های مختلف، خوانندگان و ورزشکاران اختصاص داده‌اند.

در این میان شبکه یک نیز با دعوت از عوامل ساخت فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» که به عنوان فیلم برگزیده تماشاگران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد، حال و هوایی سینمایی به خود می‌گیرد.

محمدحسین مهدویان (کارگردان)، سید‌محمود رضوی (تهیه کننده)، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان و مهدی زمین‌پرداز (بازیگران) از جمله عوامل این فیلم سینمایی هستند که تا ساعاتی دیگر در برنامه ویژه سال تحویل شبکه یک با اجرای نیما کرمی و مژده لواسانی حضور پیدا می‌کنند.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران و کارگردان «ماجرای نیمروز» مهمان سال تحویل در شبکه یک می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..