تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو پیشنهاد که پای ستاره نوظهور پرسپولیس سست می کند!

صادق محرمی به روسیه می رود؟

دو پیشنهاد که پای ستاره نوظهور پرسپولیس سست می کند!

پدیده جوان تیم برانکو از جمله بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود که دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما پیشنهادات جالبی به دست او هم رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درخشش و عملکرد خوب صادق محرمی در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شاخک های یکی دو باشگاه روسی و واسطه های آنان را حساس کرده است.

 

از آنجایی که سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی با حضور در فوتبال روسیه موفق شدند به پیراهن تیم ملی بزرگسالان هم برسند بنابراین سایر فوتبالیست های ایرانی هم بدشان نمی آید این مسیر را امتحان کنند.

 

البته صادق محرمی تا دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر هم بخواهد به روسیه برود باید با موافقت این باشگاه باشد.

 

شاید یکی از اقدامات خوب مسئولان کنونی باشگاه پرسپولیس نوع قرارداد بستن آنها با بازیکنان باشد که اغلب بلند مدت و به نفع این باشگاه است.

رادنیوز

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو پیشنهاد که پای ستاره نوظهور پرسپولیس سست می کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..