تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت رواق اختصاصی جزو درخواست های همیشگی بانوان بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح رواق حضرت زهرا(س) که در حرم مطهررضوی برگزار شد اظهارکرد:یکی از درخواست‌هایی که از ابتدای حضورم در آستان قدس رضوی تاکنون همواره مطرح بوده، اختصاص فضایی ویژه برای بانوان است که خوشحالیم در این روز فرخنده محقق شد.

وی افزود:این پروژه و سایر پروژه‌های آستان قدس رضوی با تلاش و مدیریت جهادی خادمان امام رضا(ع) افتتاح می‌شود زیرا هنگامی که نام امام رضا(ع) می‌آید، دیگر شب و روز و خستگی معنا ندارد.

 رئیسی در ادامه سخنان خود گفت: زندگی انسان در پرتو نورانیت حضرت صدیقه کبری(س) باید باشد که این مهمتنها با تأسی به آموزه‌ها و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) عملی می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: زندگی کوثری پیروی از سیره فاطمی و شکل دادن به تمام شئون زندگی در پرتو انوار نورانی آموزه‌های حضرت فاطمه زهرا(س) است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فضیلت تسبیحات حضرت زهرا(س) تاکید کرد: این تسبیحات جزو بهترین و برترین تعلیم‌های خداوند برای بشریت است که به آن حضرت تعلیم داده شده، تا دیگران نیز از آن بهرمند شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت رواق اختصاصی جزو درخواست های همیشگی بانوان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..