تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات در لبنان در اعتراض به افزایش مالیات/ پرتاب بطری آب و گوجه فرنگی به سوی سعد حریری+تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، لبنانی ها و احزاب این کشور روز گذشته در اعتراض به پیش نویس قانونی در خصوص افزایش مالیات در این کشور دست به تظاهرات زدند.

هزاران نفر از شهروندان لبنانی با حضور در مرکز بیروت، پایتخت لبنان به افزایش مالیات ها اعتراض کردند و آن را ناعادلانه و با هدف تأثیرگذاری بر قشر کارگر در کشور قلمداد کردند. معترضان در این تظاهرات از دولت خواستند بجای فشار اقتصادی بر گروه های فقیر کشور، با فساد مبارزه کند.

تظاهرات در لبنان در اعتراض به افزایش مالیات/ پرتاب بطری آب و گوجه فرنگی به سوی سعد حریری+تصاویر

همچنین پس از آنکه سعد حریری، نخست وزیر لبنان با حضور در میدان "ریاض الصلح" قصد صحبت با معترضان را داشت، معترضان به سوی وی گوجه فرنگی و بطری های خالی آب پرتاب کردند و وی مجبور شد محل را ترک کند.

تظاهرات در لبنان در اعتراض به افزایش مالیات/ پرتاب بطری آب و گوجه فرنگی به سوی سعد حریری+تصاویر

در همین حال، سعد حریری در سخنانی که از تلویزیون المنار پخش شد، گفت: تلاش می کند با معترضان برای مبارزه با فساد و و سوء استفاده از اموال عمومی همکاری کند.

دولت لبنان تمایل دارد برای آنکه بتواند حقوق کارمندان را بالا ببرد، مالیات را در کشور افزایش دهد.

تظاهرات در لبنان در اعتراض به افزایش مالیات/ پرتاب بطری آب و گوجه فرنگی به سوی سعد حریری+تصاویر تظاهرات در لبنان در اعتراض به افزایش مالیات/ پرتاب بطری آب و گوجه فرنگی به سوی سعد حریری+تصاویر تظاهرات در لبنان در اعتراض به افزایش مالیات/ پرتاب بطری آب و گوجه فرنگی به سوی سعد حریری+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات در لبنان در اعتراض به افزایش مالیات/ پرتاب بطری آب و گوجه فرنگی به سوی سعد حریری+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..