تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادشهر، شهری به قدمت ۶ هزار ۵۰۰ سال

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آزادشهر یکی از شهر‌های مرکزی استان است و در مسیر جاده سراسری مشهد به شمال مابین مینودشت و علی آباد کتول قراردارد که هر ساله در ایام نوروز و تعطیلات تابستان میزبان مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) است.


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان درباره جاذبه‌های گردشگری این شهرستان گفت: آبشار لاشو در روستای فاضل آباد ۳ کیلومتری به جاده بین المللی آزادشهر-شاهرود و با جاده ۱. ۵ کیلومتری به مرکز شهرآزادشهر متصل می‌باشد.

 آزادشهر، شهری به قدمت ۶ هزار ۵۰۰ سال


فرمانی افزود: این آبشار دارای ۲۵ متر ارتفاع و روی صخره خزه‌های سبز رنگ قشنگی در جریان است که فوق العاده زیبا و چشم نواز می‌باشد و گردشگران درفصل بهار وتابستان از فضای فعلی بازدید و ساعتی رابه استراحت و تفریح می‌گذرانند.

آزادشهر، شهری به قدمت ۶ هزار ۵۰۰ سال

وی ادامه داد: یکی دیگر از مکان‌های گردشگری این شهرستان پارک شبنم نوده خاندوز است که این پارک برفرازتپه‌ای مشرف به شهر در مسیر جاده بین المللی آزاد شهرشاهرود قرار دارد و همچنین این پارک منطقه نمونه گردشگری شناخته شده است.

آزادشهر، شهری به قدمت ۶ هزار ۵۰۰ سال 


فرمانی اضافه کرد: پارک جنگلی شهرآزادشهر هم یکی از نادرترین پارکهای شهری جنگلی می‌باشد، این پارک یکی ازمکانهای تفریحی است و ازاستقبال خوب مردم این شهربرخورداراست، این مکان یکی ازمکانهایی برای استراحت مسافران نیزمناسب است.

 آزادشهر، شهری به قدمت ۶ هزار ۵۰۰ سال


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان هم گفت: امامزاده آق امام هم یک از امکان زیارتی دیدنی و گردشگری این شهرستان است که در روستایی به همین نام واقع شده است.


برهانی افزود: این مکان زیارتی در سه کیلومتری جاده دسترسی به روستای قزلجه آق امام در ۵ کیلومتری شمال شرقی آزادشهر و ۸۰ کیلومتری شهر گرگان قرار دارد.


آبشار و یخچال طبیعی روستای فارسیان، آبشار دره بزلر اسلام آباد، آبشار سیاه کو کوه میان، تفرجگاه و چشمه وطن، تفرجگاه سوجاق بن قلعه، ارتفاعات برفگیر چهل پوق قشلاق، پارک شهر و بقاع متبرکه امامزاده ابوالقاسم کاشیدار، امامزاده ابراهیم قشلاق، امامزاده محمد (ع) تیل آباد، معصوم زاده خوش ییلاق از دیگر مناطق دیدنی و گردشگری این شهرستان است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادشهر، شهری به قدمت ۶ هزار ۵۰۰ سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..