تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی به قنیطره / شهادت یکی از نیروهای دفاع ملی سوریه +نقشه

به گزارش سرویس جهان مشرق، رژیم صهیونیستی برای دومین بار در هفته جاری، حریم هوایی کشور سوریه را نقض کرد.

یک منبع میدانی در استان قنیطره در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی با ورود به آسمان استان قنیطره در جنوب سوریه، یک خودروی جیپ را هدف قرار داد.

این منبع میدانی به جزئیات این حمله اشاره کرد و گفت: در این حمله خودروی  یاسر السید از نیروهای دفاع ملی سوریه که در مسیر جاده « خان ارنبه - دمشق» در حال حرکت بود، هدف قرار گرفته شد.

وی افزود: متاسفانه این نیروی دفاع ملی که از طایفه آل سید بود در حمله پهپادهای اسرائیلی به شهادت رسید. این منبع میدانی تصریح کرد: شهید یاسر السید دومین عضو از طایفه آل سید است که در یک سال گذشته توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

به گزارش مشرق، چندی قبل نیز رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای هنگ جولان را در شهرک الصمدانیه شرقی در حومه جولان هدف قرار داد که در اثر این حملات یکی از شهروندان طایفه آل سید به شهادت رسید. پهپادهای شناسایی و جاسوسی رژیم صهیونیستی به صورت مستمر در مناطق مرزی سوریه در حال گشت زنی هستند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی به قنیطره / شهادت یکی از نیروهای دفاع ملی سوریه +نقشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..