تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری جوادآباد خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می داند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانی صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهدا در آخرین روز سال ۱۳۹۵ در جمع خبرنگاران گفت: برخلاف برخی نهادها و ادارات، شهرداری جوادآباد خدمت به خانواده ایثارگران را وظیفه خود می داند و تمام سعی ما در شهرداری عمل به این وظیفه است.

محمد خانی افزود: شهرداری جوادآباد از لحاظ ارائه خدمات و تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران طبق قوانین کشوری و مصوبات شورای شهر طرح ها و برنامه های ویژه را به اجرا در می آورد.

وی تاکید کرد: در همین راستا شهرداری جوادآباد  در ارائه جواز ساختمان به خانواده ایثارگران  و شهدا ۵۰ درصد تخفیف قائل شده است.

وی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه های واحد ایثارگران شهرداری جوادآباد اعلام کرد  و افزود: با هماهنگی های لازم هر هفته یک سرویس رایگان جهت حمل و نقل خانواده شهدا به گلزار شهدای امامزاده هادی  فراهم شده است.

خانی تاکید کرد: مراسم تقدیر از بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با به همت  شهرداری جوادآباد و همکاری ستاد نماز جمعه این شهر برگزار شد.

شهردار جوادآباد مهمانی لاله‌ها  و عطرافشانی و غباروبی مزار شهدا، کمک به افتتاح موزه دفاع مقدس شهرداری جوادآباد ، برپایی ایستگاه های صلواتی، آغاز تدوین کتاب شهدای جواد آباد به همت شهرداری را از دیگر اقدامات شهرداری جوادآباد در حوزه ایثارگران در سال ۹۵ اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری جوادآباد خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..