تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع سیب نامرغوب به جای سیب دماوند در سفره عید مردم

قاسم میرزایی‌نیکو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضع توزیع میوه شب عید برای تنظیم بازار از سردخانه های شهرستان دماوند اظهار کرد: در تنظیم بازار میوه در کشور همواره به سه بخش تهیه، توزیع و نظارت تقسیم می‌شود.

وی افزود: در بخش تهیه سیب وزارت جهاد کشاورزی با سازمان‌های مربوطه اقدامات خوبی را انجام داده است و امسال حدود پنج تن سیب دماوند را در فصل برداشت خریداری کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: متأسفانه در بخش توزیع به علت طمع کسانی که به قرارداد و پیمان و حق خود قانع و پایبند نبودند و سوءاستفاده از بخش‌های نظارتی، به جای سیب دماوند سیب‌های نامرغوب دیگر مناطق را که وضع بسیار بدی داشته در شبکه توزیع کردند.

میرزایی‌نیکو ادامه داد: این اقدام کار بسیار خبطی بوده است که با درایت صورت گرفته و حمایت دادستان محترم و سازمان تعزیرات جلوی کار گرفته شده است.

وی تأکید کرد: مسؤولان نظارتی و اجرایی شهرستان دماوند اگر حضور فعال داشته باشند و به وظایف خود عمل کنند و دقت و توجه بیشتری نسبت به این مسائل داشته باشند، اینگونه موارد پیش نخواهد آمد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با انتقاد به اینکه چرا باید سیب خراب و نامناسب به جای سیب مرغوب به دولت تحویل داده شود، تأکید کرد: ناظران و بازرسان کجا هستند و با مردم کشورمان و آبروی شهروندانمان چه می‌کنیم.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شب گذشته با حضور نیروهای انتظامی چند سالن سردخانه‌های دماوند که دپوی حدود ۴۰۰ تن سیب وارداتی نامرغوب یکی از مناطق کشور بود، پلمب شد.

این اقدام سودجویان در حالی صورت گرفته که قیمت سیب دماوند در تنظیم بازار میوه شب عید، ۳ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده و آنها برای سود بیشتر اقدام به وارد کردن سیب درجه پایین کردند که به جای سیب مورد تعهد مرغوب دماوند در شبکه توزیع کنند که با پیگیری‌های انجام شده جلوی این کار گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع سیب نامرغوب به جای سیب دماوند در سفره عید مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..