تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه اسمارت واچ اندروید ور سواروسکی به مدت نامعلومی به تاخیر افتاد

عرضه اسمارت واچ اندروید ور سواروسکی به مدت نامعلومی به تاخیر افتاد

سواروسکی تا کنون فقط در تزیینات تعدادی از گجت های پوشیدنی با سامسونگ همکاری داشته و خود به تنهایی اسمارت فونی را روانه بازار نکرده است. تا اینکه، این کمپانی چندی پیش اعلام کرد که مشغول کار بر روی اسمارت واچی است که از سیستم عامل اندروید ور بهره می برد. اما، بر اساس آخرین گزارش ها، به نظر می رسد که ورود اسمارت واچ اندروید ور سواروسکی به بازار برای مدت نامعلومی به تاخیر افتاده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


شاید عده زیادی انتظار داشتند که این کمپانی اسمارت واچ خود را در Baselworld 2017 معرفی کند، اما سواروسکی تایید کرده است که عرضه این محصول هوشمند با تاخیر روبرو شده است.


سواروسکی نخستین بار در جریان CES 2017 که در ماه ژانویه برگزار شد از کار بر روی چنین دستگاهی خبر داد و اعلام کرد که این دستگاه اندروید وری خاص زنان طراحی می شود.


یکی از اعضای هیات مدیره سواروسکی در بیانیه ای اعلام کرد:

سواروسکی تصمیم گرفته معرفی محصول هوشمند خود را به تعویق بیاندازد و این محصول را در Baselworld 2017 معرفی نخواهد کرد. دلیل آن نیز عدم آمادگی سواروسکی است و در حال حاضر نمی توانیم در خصوص تاریخ معرفی این محصول اطلاعاتی ارایه دهیم.

سواروسکی در CES 2017 اعلام کرد که این اسمارت واچ به پردازنده اسنپدراگون کوالکام مجهز است. جزییات دیگری در خصوص این اسمارت واچ در دست نیست و با تاخیر در معرفی آن به نظر می رسد زمان بیشتری باید در انتظار کسب اطلاعات درباره این محصول هوشمند سواروسکی بمانیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه اسمارت واچ اندروید ور سواروسکی به مدت نامعلومی به تاخیر افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..