تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB + آموزش

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید بسیاری از کاربران یا اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ یا رایانه از طریق هات اسپوت یا وای فای آشنا باشند.

اما اگر بخواهیم اینترنت گوشی را به رایانه ای که وای فای ندارد متصل کنیم چه باید کرد؟

راه حل استفاده از کابل USB مخصوص اتصال گوشی هوشمند و رایانه است که در کنار اکثر گوشی ها فروخته میشود.

برای این منظور کافی است ابتدا گوشی را با USB به رایانه متصل کنید و حالت اتصال را در گوشی  pc suite قرار دهید. اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB + آموزش سپس به آدرس زیر در گوشی بروید.

setting> more>tethering & portable wifi Hotspot


نکته: مرحله دوم یعنی  more در اندروید 5 به بالا حذف شده است. اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB + آموزش   اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB + آموزش گزینه USB tethering را فعال کنید.

اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB + آموزش


در ویندوز به صورت خودکار اتصال به اینترنت گوشی انجام میشود.

گزارش از محمد حسین حاجی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB + آموزش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..