تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی تبهکار، عاشق قربانی خود می شود!/ او عاشق صدای دختر جوان شد

دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 07:322017-03-20حوادث

اخبار حوادث فقط به قتل و غارت و سرقت ختم نمی شود و گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که آنقدر عجیب و غریب است که درصدر اخبار حوادث قرار می گیرد؛ اتفاقات خاصی که عجیب، - منحصر به فرد و شاید غیر قابل تکرار است.

اما بی شک با شنیدن و خواندن آن هر چند عجیب و غریب لبخند به لبتان می نشیند و با خود می گویید عجب! گزارشی که می خوانید تنها چند مورد از آن اخباری است که سال 95 مثل یک بمب ترکید و نه تنها نقل محافل تماس گرفت و با قرار صوری دو سارق گوشی اش را به دام انداخت.


کلید واژه ها: عجیب و غریب - اخبار - عجیب - حوادث - دختر جوان - عاشق - قربانی - لبخند - جوان - گوشی - سرقت - سارق - دختر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی تبهکار، عاشق قربانی خود می شود!/ او عاشق صدای دختر جوان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..