تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و باران در اکثر محورهای همدان/ وارگونی ۱۲ دستگاه خودرو در جاده های همدان

بارش برف و باران در اکثر محورهای همدان/ وارگونی ۱۲ دستگاه خودرو در جاده های همدان

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در پی بارش‌های 24 ساعت گذشته و تاکنون، متاسفانه 12 دستگاه خودرو در جاده های استان واژگون و در مجموع 14 نفر نیز در این حوادث مجروح شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سرعت بالای رانندگان، خواب‌آلودگی، بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از عوامل اصلی بروز این حوادث بوده که امیدوارم رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به حجم سنگین تردد در جاده های استان، یادآور شد: از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس راه تاکنون بار ترافیکی در مسیرهای ارتباطی استان همدان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 22 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: بیشترین بار ترافیکی را در آزادراه تهران به همدان و بزرگراه همدان به کرمانشاه شاهد بوده‌ایم.

فرمانده پلیس راه استان از بارش برف در گردنه‌های اسدآباد، همه کسی، آوج و سوباشی در مسیر غارعلیصدر خبر داد و گفت: این مسیرها به شدت لغزنده است که رانندگان باید در حین تردد با احتیاط حرکت کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


نادر پیرتاج همدانی، کارشناس ارشد اداره کل هواشناسی استان نیز به خبرآنلاین گفت: آسمان استان همدان در روز عید نوروز ابری همراه با بارش باران بوده و انتظار ریزش برف در نقاط مستعد از جمله ارتفاعات نیز می رود.

وی تصریح کرد: دمای هوای همدان در عید نوروز نسبت به روزگذشته 2 تا چهار درجه کاهش خواهد یافت.

پیرتاج افزود: دو موج بارشی این هفته آسمان همدان را فرا می گیرد که فعالیت موج اول از دیروز آغاز شده و تا امروز ادامه دارد همچنین موج دوم از روز چهارشنبه این هفته وارد آسمان همدان خواهد شد.

وی ادامه داد: در فاصله بین موج اول تا دوم سامانه بارشی نیز بتناوب شاهد بارش های پراکنده باران در نقاط مختلف استان همدان خواهیم بود.

لازم به ذکر است، بارش باران شب گذشته در استان موجب آبگرفتگی اکثر معابر شهری استان و غافلگیری مسافران نوروزی در همدان شد، همچنین بارش برف در اکثر نقاط کوهستانی و گردنه های برف گیر سبب کندی حرکت در این مناطق گردید.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و باران در اکثر محورهای همدان/ وارگونی ۱۲ دستگاه خودرو در جاده های همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..