تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معنوی‌نژاد: سال 95 پرفراز و نشیب بود/ امیدوارم در المپیك بعدی باشم

معنوی‌نژاد: سال 95 پرفراز و نشیب بود/ امیدوارم در المپیك بعدی باشممحمد جواد معنوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سال 95 سال پرفراز و نشیبی برای من بود. اتفاقات خوب و بدی در این سال برای من رخ داد. امیدوارم سال 96 سالی پربركت برای مردم ایران و به ویژه همشهری‌های اصفهانی‌ام باشد.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران موفق شد در مسابقات انتخابی المپیك 2016 به موفقیت برسد و برای نخستین بار سهمیه این مسابقات معتبر را از آن خود كند. بی‌شك این افتخار بزرگ مهم‌ترین و بهترین خاطره من در سال 95 بود.

معنوی‌نژار با اشاره به اینكه نتوانست حضور در مسابقات المپیك را تجربه كند، گفت: شاید همان قدر كه رفتن ایران به المپیك برایم خوشحال‌كننده بود، اینكه در لیست نهایی تیم ملی ایران در ریو نبودم ناراحتم كرد. اما به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم.

این ملی‌پوش والیبال ایران گفت: من هنوز جوان هستم و تمام تلاشم این است كه بتوانم در المپیك بعدی تیم ملی را همراهی كنم و به آرزوی بزرگم که تجربه حضور در میدان المپیک است، دست پیدا كنم.

معنوی نژاد ادامه داد: تیم  ملی در سال 96 و در خرداد ماه آن هم باحضور سرمربی جدید خود باید در لیگ جهانی شركت كند. . امیدوارم كولاكوویچ این فرصت را به من و بازیكنان جوان دیگر هم بدهد كه بتوانیم توانمندی خود را نشان دهیم و برای تیم ملی كشورمان مفید باشیم. 


وی افزود: سرشار از آرزو و انگیزه برای آغاز سال جدید هستم. برنامه‌های بسیاری در سر دارم كه برای عملی كردن این برنامه‌ها از همان روزهای ابتدایی سال تلاشم را آغاز می‌كنم. امیدوارم در سال 96 دچار آسیب دیدگی نشوم و همه چیز برایم خوب پیش برود.

بازیکن این فصل تیم والیبال پیکان گفت: ما برای قهرمانی در لیگ هر چه در توان داشتیم ارائه دادیم. اما پتانسیل بانک سرمایه از ما بیشتر بود و باید این واقعیت را قبول کرد که آن ها از نظر مهره بهتر از ما بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معنوی‌نژاد: سال 95 پرفراز و نشیب بود/ امیدوارم در المپیك بعدی باشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..