تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلید های طلایی برای کاهش دادن سن ازدواج در جوانان

عوامل افزایش سن ازدواج را چه می دانید؟

در افزایش سن ادواج عوامل مختلفی مانند عوامل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موثر بوده که از مهمترین عوامل اجتماعی  می توان به تغییرات و تحول خانواده، گسترش شهرنشینی و افزایش سطح تحصیلات افراد می توان اشاره کرد ، از عوامل فرهنگی افزایش سن ازدواج می توان آرمان گرایی رویایی و یا ناشی از چشم و هم چشمی و کم رنگ شدن معنویات در زندگی دانست  و همچنین هزینه بالای زندگی و خواسته های فراوان خانواده ها از مهریه، جهیزیه ، خرید برای عروس و غیره نیز از عوامل اقتصادی کاهش ازدواج است.

راهبرد مناسب کاهش سن ازدواج چیست؟

نگرش دینی در جوار رشد تفکرات ساده زیستی در دختران و پسران جوان اولین مرحله کاهش سن ازدواج است چون در این حالت فرهنگ دینی جایگزین فرهنگ مادی می شود و از سختی های مسیر ازدواج کاسته می شود ، در مرحله دوم باید ملاک انتخاب همسر را از ملاک های ظاهری مثل مدرک،ثروت و مقام به ملاک های مقبول رساند تا جوانان از ازدواج به هنگام محروم نشوند.

گسترش فرهنگ حجاب و دوری از اختلاط های مضر و فساد انگیز بین پسران و دخترها و انحصاری نمودن تمتعات جنسی به خانواده و ازدواج می گردد که از فساد و راوبط نامشروع می کاهد و سن ازدواج  را نیز می کاهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلید های طلایی برای کاهش دادن سن ازدواج در جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..