تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ربات نقاط کثیف خانه را شناسایی و تمیز می کند

دستور دهید، خانه تمیز تحویل بگیرید!

دستور دهید، خانه تمیز تحویل بگیرید!

کامران تقی نژاد ۱۳۹۵-۱۲-۳۰ دریچه فناوری

شرکت آی – ربات، ربات جاروبرقی جدیدی را طراحی کرده که با بررسی وضعیت خانه و محل کار می تواند نقشه دقیقی را برای پاکسازی محیط اطراف خود تهیه کرده و همه جا را تمیز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، این ربات که با بلندگوهای صوتی هوشمند اکوی آمازون هم سازگاری دارد قادر به درک فرامین صوتی برای پاک کردن بخش های برنامه ریزی شده و مورد نظر کاربران است.

برای استفاده از این ربات باید یک برنامه موبایلی بر روی گوشی نصب شود. از طریق این برنامه می توان نقشه محل یا محل هایی از خانه یا محل کار که قرار است تمیز شود را مشاهده کرد و سیر پاکسازی آن توسط ربات جاروبرقی را زیر نظر گرفت.

ربات یادشده برای تهیه نقشه پاکسازی محل از ابزار و حسگرهای ناوبری خود استفاده می کند و می تواند به دقت مساحت هر بخش را اندازه گیری کند. همچنین می توان برنامه ریزی حداکثر ۳۰ مورد نظافت را به این ربات سپرد تا به تدریج انجام دهد.

این ربات قبل از آغاز نظافت زمان دقیق مورد نیاز برای این کار را اعلام می کند. زمان عرضه این ربات به بازار و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

منبع: فناوری های نوین / مهر

اشتراک

همچنین ببینید

دوچرخه ای که تصادف را پیش بینی می کند

استارت آپ آمریکایی دوربینی برای دوچرخه ساخته که با اتصال به تلفن هوشمند دوچرخه سوار می تواند تصادف را پیش بینی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ربات نقاط کثیف خانه را شناسایی و تمیز می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..