تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواس پرتی نماز را باطل میکند؟

دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 02:422017-03-19ورزشي

حواس‏ پرتی و غرق شدن در افکار مختلف، نماز را باطل نمی ‏کند؛ مگر اینکه به حدی غافل ‏شود که اگر از او سوال کنند چه می‏ کنی، - " جلسه دو ساعته پیروانی و کی روش برای بازگشت مربیان ایرانی… جلسه دو ساعته پیروانی و کی روش برای بازگشت مربیان ایرانی پس از برکناری دستیاران ایرانی کی روش از تیم ملی حالا خیلی ها به تکاپو افتاده اند تا زمینه بازگشت این مربیان به تیم ملی دوباره فراهم شود.

در این زمینه افشین پیروانی، مدیر تیم ملی که رابطه بسیار گرمی نیز با کی روش دارد جلسه 2 ساعته ای را با سرمربی تیم ملی در هتل آزادی برگزار کرد.

اگرچه نتیجه این جلسه مهم به روشنی مشخص نیست اما گویا طبق تصمیم قبلی حداقل قرار نیست در دو بازی پیش رو از مربیان ایرانی استفاده شود.


کلید واژه ها: تیم ملی - ایرانی - کی روش - پیروانی - ساعته - سرمربی تیم ملی - هتل آزادی - نماز - دستیاران - برگزار - تصمیم - رابطه - آزادی - مدیر - بازی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواس پرتی نماز را باطل میکند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..