تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان یکهزارو200 مسافر در میامی

عباس صائمی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: فعالیت ستاد اسکان نوروزی میامی از 26 اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
وی با بیان این که، 110 اتاق و کلاس درس در 10 واحدآموزشی برای اسکان مسافران نوروزی درنظرگرفته شده است ، افزود: برنامه ریزی های لازم برای اسکان شایسته مسافران نوروزی در مدرسه ها و سایر مکان های اقامتی آموزش وپرورش میامی انجام شده است
صایمی گفت: هنرستان کوثر میامی یکی از این مکان هاست که دارای فضای مناسب و امکان های رفاهی ، بهداشتی و دیگر موارد مورد نیاز گردشگران می باشد.
شهرستان میامی با حدود40 هزار نفر جمعیت ، شرقی ترین شهرستان استان سمنان است و در کنار راه تهران به مشهد قرار دارد.
در تعطیلات نوروزی گذشته ، بیش از 30 هزار مسافر در مدرسه های شهرستان میامی اسکان داده شدند.
شهرستان میامی با استان های گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی همسایه است.
این شهرستان دارای جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی برای بازدید گردشگران است.
کاروانسراهای شاه عباسی میاندشت ، مقبره ابن یمین فریومدی شاعر بنام ایران و آرامگاه شیخ حسن جوری رهبر سربداران از مهم ترین مکان های تاریخی این شهرستان است.
منطقه بکر وزیبای بخش کالپوش ، جنگل ها و مزرعه های بسیار زیبا هم از جابه های طبیعی شهرستان میامی می باشند.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی** انتشار دهنده: محسن شاکری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان یکهزارو200 مسافر در میامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..