تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالا بردن کارایی حافظه

قدرت یادگیری و تمرکز حافظه کوتاه مدت تمرینات مربوط به حافظه

اگر سلامتی هوش و حافظه برایتان  اهمیت دارد ی توانید برای افزایش کارایی حافظه تان راهکارهای درمانی فوق العاده ای در پیش بگیرید به راحتی و در منزل با تمرینات ساده می توانید هوش خود را تقویت کنید و عملکرد مغزتان را بهبود ببخشید برخی از این تمرینات خانگی را در ادامه این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد با ما همراه باشید .

هر فردی می‌تواند کاری کند که حافظه‌اش ظرفیت بیشتری پیدا کند.

مشخص شده که مردم عادی، پس از انجام تمرین «کاخ حافظه» شرلوک هولمز، می‌توانند حافظه‌ای بسیار بالا پیدا کنند.
آن‌ها با این کار می‌توانند لیستی از ده‌ها شیء را به خاطر بسپارند. این افراد 40 روز تمرینات 30 دقیقه‌ای حافظه را انجام دادند و این تمرینات باعث شد که ظرفیت حافظه‌شان بیش از دو برابر شود.
تعداد کلماتی که افراد توانستند به خاطر بسپرند از 26 کلمه در ابتدای آزمایش به 62 کلمه در انتهای آن رسید. چهار ماه بعد، حتی بدون تمرین هم توان حافظه‌شان در سطح بسیار بالایش باقی ماند. اسکن مغز افراد نشان داد که عملکرد مغزی آنها تغییر کرده است.
تمرین «کاخ حافظه» به این ترتیب است که یک جای آشنا، مانند اتاق پذیرایی خانه‌تان را در نظر بگیرید. باید آن را تا جای ممکن با جزئیات به خاطر بسپارید. حالا اگر می‌خواهید لیست خرید خود را به حافظه بسپارید، تلاش کنید که موارد موجود در آن را در نقاط مختلف خانه تصور کنید.

دیلی‌میل

ارسال شده در 30 اسفند 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع مغز و اعصاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالا بردن کارایی حافظه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..