تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عارف:حضور پررنگ زنان در شوراهای اسلامی و شهر به کارآمدتر شدن این نهاد مدنی می‌انجامد

روز نو :

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در یادداشتی با تبریک ولادت حضرت زهرا، ابراز امیدواری کرد در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد حضور پررنگ بانوان باشیم.

 محمدرضا عارف در پیامی در اینستاگرام خود نوشت:

با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها، روز مادر و تولد حضرت امام خمینی (ره) و نیز آغاز سال جدید به همه هموطنان عزیز و با ادای احترام به  همه مادران و بانوان فرهیخته و با ایمانی که بحق شایسته عنوان مادری و موجب سکون خانواده‌ها هستند و نقش کلیدی و محوری در همه صحنه های مدنی، اجتماعی و سیاسی کشور دارند.

تاثیرگذاری زنان در تحکیم بنیان خانواده غیر قابل انکار است ولی از طرفی مشارکت زنان با توجه به بینش خاص آنها در عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری‌ها، نه تنها به نفع زنان است بلکه مردان نیز از آن سود می‌برند. بینش جامعی که از مشارکت زنان و مردان در عرصه اداره کشور ایجاد می‌شود، نگاهی هماهنگ برای حل مشکلات ایجاد می‌کند و راه‌حل‌هایی هماهنگ نیز پیشنهاد می‌کند که در نهایت، منفعتش برای همگان و کشور است.

یکی از جلوه‌های مشارکت زنان در اداره امور جامعه بی‌شک می‌تواند در نهاد مهم و تاثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد و مطمئنم در شوراهای شهر و روستای دور پنجم شاهد حضور پررنگ بانوان فرهیخته خواهیم بود که به کارآمدتر شدن این نهاد مدنی که ثمره دولت اصلاحات است، می‌انجامد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عارف:حضور پررنگ زنان در شوراهای اسلامی و شهر به کارآمدتر شدن این نهاد مدنی می‌انجامد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..