تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتاین‌مایر از امروز رئیس‌جمهور آلمان شد

سیاستمدار کهنه کار آلمانی از امروز رسما فعالیت خود را به عنوان رئیس جمهور جدید آلمان آغاز می‌کند.

سیاستمدار کهنه کار آلمانی از امروز رسما فعالیت خود را به عنوان رئیس جمهور جدید آلمان آغاز می‌کند.
 
به گزارش فارس، «فرانک والتر اشتاین‌مایر» که پیشتر در سمت وزیر خارجه آلمان فعالیت داشت، از امروز جانشین «یواخیم گوک» رئیس‌جمهور پیشین این کشور می‌شود.
 
بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، اشتاین‌مایر از 12 نیمه‌شب گذشته رسما به عنوان دوازدهمین رئیس‌جمهور آلمان منصوب شده است. برنامه نمادین تفویض قدرت امروز ظهر برگزار می‌شود. به این ترتیب گوک به همراه «دانیله شات» همسرش، اشتاین‌مایر و «الکه بودن‌بندر» همسر اشتاین‌مایر که بانوی نخست آلمان است را به کاخ بلوو که از سال 1994 تاکنون مقر رسمی اقامت رئیس‌جمهور آلمان است، بدرقه خواهند کرد.
 
وزیر خارجۀ پیشین آلمان 12 فوریه، از جمع هزار و 253 رأی در اجلاس عمومی پارلمان، ۹۳۱ رأی را بدست آورد.
 
اشتاین‌مایر از حزب سوسیال‌دموکرات، سالهاست که یکی از مهمترین سیاستمداران آلمان بوده است و پیش از اینکه «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان شود، عهده‌دار این سمت بود. بسیاری از مردم آلمان اشتاین‌مایر 61 ساله را وجهه دیپلماسی کشورشان می‌دانندوی 20 سال است که عهده‌دار مناصب سیاسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتاین‌مایر از امروز رئیس‌جمهور آلمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..