تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در لرستان با ۱۶ مصدوم

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور خرم‌آباد- بروجرد ۱۶ مجروح برجای گذاشت.

حسینعلی رفایی در گفت‌وگو با تسنیم از تصادف زنجیره‌ای در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در تصادف زنجیره‌ای که عصر امروز در محور خرم‌آباد- بروجرد رخ داد 16 نفر مجروح شد.

وی بابیان اینکه در این حادثه 10 خودرو باهم برخورد کرد افزود: در پی تماس با مرکز اپراتوری اورژانس شهرستان خرم‌آباد و اعلام تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو در کیلومتر 25 جاده خرم‌آباد- بروجرد در منطقه ریگ سفید و مصدومیت 16 نفر از سرنشینان این خودروها بلافاصله با هماهنگی ستاد هدایت و عملیات بحران EOC دانشگاه علوم پزشکی لرستان یک دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس مستقر در کمپ نوروزی پلیس‌راه کمالوند به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان عنوان کرد: 16 مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط اتوبوس آمبولانس و  آمبولانس پایگاه 507 کمالوند  به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در لرستان با ۱۶ مصدوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..