تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عصبانیت پرسپولیسی‌ها از توهین مدافع استقلال+تصویر

لئوناردو پادوانی در پست اینستاگرامش لفظی به کار برده که موجب ناراحتی پرسپولیسی‌ها شد.

آفتاب‌‌نیوز :

 لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی استقلال، در متنی که زیر آخرین عکس اینستاگرامش نوشته از لفظی استفاده کرده که پرسپولیسی‌ها آن را توهین تلقی می کنند و بسیار از این کار پادو عصبانی هستند. 

البته پیش از این سرتن چوک، مربی پرسپولیس بعد از دربی پستی منتشر کرده بود و از چنین لفظی برای استقلالی‌ها استفاده کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آن برهه از زمان آبی‌ها نیز به شدت خشمگین شدند، اما چوک چند روز بعد با پست دیگری اعلام کرد معنای آن کلمه را نمی‌دانسته و قصد توهین نداشته است. باید دید آیا پادوانی هم در آینده با چنین ادعایی عذرخواهی خواهد کرد؟

عصبانیت پرسپولیسی‌ها از توهین مدافع استقلال+تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عصبانیت پرسپولیسی‌ها از توهین مدافع استقلال+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..