تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه گسترده میوه در بازار/ مردم گران نخرند

یک مقام مسئول عنوان کرد؛

عرضه گسترده میوه در بازار/ مردم گران نخرند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه میوه به میزان کافی موجود است، گفت: مردم میوه را گران نخرند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، علی اشرف منصوری در جریان بازدید سرزده خود از مرکز میوه و تره بار جلال آل احمد واقع در بزرگراه جلال آل احمد، استقبال مردم را از توزیع میوه با قیمت مصوب تنظیم بازاری بیشتر از سال‌های گذشته دانست و افزود: با توجه به ذخیره مناسب میوه شب عید اعم از سیب و پرتقال هیچ محدودیتی در میزان عرضه و افزایش تعداد غرفه نداریم و به هر میزان که بازار کشش داشته باشد، آمادگی توزیع و عرضه میوه وجود دارد.

وی گفت: کیفیت بالای سیب و پرتقال توزیعی و قیمت‌های مناسب میوه‌های عرضه شده سبب جذب مردم و افزایش تقاضا شده است.

منصوری افزود: امسال میوه‌های عرضه شده تنظیم بازار ۹۶ به صورت دست چین و در بیشتر غرفه‌های میادین میوه و تره بار و بازارچه‌ها در اختیار شهروندان قرارگرفته که سال‌های گذشته چنین نبود.

وی با انتقاد از برخی افراد سودجو و اخلال گر در بازار تاکید کرد: مردم از میوه‌های تنظیم بازار تهیه شده توسط سازمان تعاون روستایی خریداری کنند که هم از کیفیت مناسب برخوردار است و هم به لحاظ قیمت با یک سوم قیمت بازار عرضه می‌شود.

صدا و سیما

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه گسترده میوه در بازار/ مردم گران نخرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..