تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد مراکز فرهنگی، برای بازگشت هویت تاریخی محله هرندی

به گزارش خبرگزاری مهر؛ عابد ملکی در مراسم کلنگ زنی حسینیه  و مجتمع فرهنگی هیات الرضا با بیان این مطلب افزود: در یکی ، دو سال اخیر مدیریت شهری تهران برنامه های ویژه ای را برای قلب تاریخی تهران طراحی و اجرا کرد که مهمترین تاثیر این برنامه ها ارتقای کیفیت زندگی، بازگشت انضباط شهری و کاهش آسیب های اجتماعی بود.

وی ادامه داد: یکی از تدابیر شهردار تهران در این منطقه و به ویژه این محله؛ احداث یک مجتمع فرهنگی در محله باعث حضور جوانان و خانواده ها خواهد شد.

به اعتقاد شهردار منطقه ۱۲؛ مردم محله هرندی سالیان زیادی است که سختی های زیادی را تحمل کرده اند و امیدواریم  با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شهروندان؛ این محلع به اصالت اصلی خود بازگردد.

وی با بیان اینکه بخشی از عملیات ساخت این مجتمع توسط شهرداری انجام می شود؛ یادآور شد: به سرعت عملیات عمرانی ساخت این مجتمع با کمک خیرین آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد مراکز فرهنگی، برای بازگشت هویت تاریخی محله هرندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..