تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س) و جمکران

به گزارش خبرنگار مهر، هزاران نفر از مردم قم و زائران و مسافران نوروزی، هر ساله حضور در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران را برای تحویل سال جدید انتخاب می‌کنند.
مسئولان این مکان‌های مقدس نیز برای میزبانی از زائران و مجاوران، برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته‌اند.

در حرم حضرت معصومه(س) دکتر شعاعی یکی از قاریان برجسته بین‌المللی، روز دوشنبه از ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه به قرائت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت و سپس نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت اقامه می‌شود.

مناجات خوانی و قرائت دعای توسل توسط محمدرضا عاصی، سخنرانی آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از دیگر ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) است.

در مسجد مقدس جمکران نماز جماعت ظهر و عصر و سخنرانی توسط توسط حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت این مسجد برگزار می‌شود و سپس قرائت زیارت آل یاسین و تحویل سال نیز از ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه توسط عباس حیدرزاده اجرا خواهد شد.

پلیس قم برای سهولت در تردد شهروندان و زائران از ساعت ۱۰ روز دوشنبه در خیابان‌های اطراف حرم حضرت معصومه(س) محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌کند.

اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی نیز برای پوشش امدادی و درمانی هنگام تحویل سال در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س) و جمکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..