تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میدل‌ایست‌آی: آمریکا مشغول ارزیابی شرایط برای تعیین موضع در قبال برجام است

میدل‌ایست‌آی: آمریکا مشغول ارزیابی شرایط برای تعیین موضع در قبال برجام است

بین الملل > دیپلماسی - ایرنا نوشت: پایگاه خبری «میدل ایست آی» به نقل از یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد که دولت این کشور مشغول ارزیابی شرایط برای تعیین موضع در قبال برجام است.

وی در عین حال تاکید کرد که ایران همچنان به تمامی تعهدات خود ذیل برجام پایبند است و آمریکا به دقت این مسئله را زیر نظر دارد.
ترامپ گرچه در جریان رقابت های انتخاباتی وعده پاره کردن برجام را داده بود ولی از مراسم تحلیف تاکنون در این رابطه سخنی نگفته است.
وی بارها اما از این توافق اعلام نارضایتی کرده و گفته است که مایل به بازنگری در مفاد آن است.

بازنگری برجام اما با توجه به اینکه یک سند بین المللی است و قطعنامه شورای امنیت اجرای آن را تضمین کرده، امری ناشدنی است.
این در شرایطی است که رهبران کشورهای اروپایی و نیز چین و روسیه در این خصوص با آمریکا هم موضع نیستند و بر اجرای کامل برجام تاکید دارند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میدل‌ایست‌آی: آمریکا مشغول ارزیابی شرایط برای تعیین موضع در قبال برجام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..