تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکتی مردمی برای پاکسازی حاشیه جاده بردسکن از زباله

به گزارش ایرنا در این حرکت گروههای مردمی، به ویژه دوستداران طبیعت از روستاهای حطیطه، باب الحکم و شهر بردسکن به صورت خانوادگی مشارکت کرده و دامن طبیعت را از زباله های رها شده در آن پاک کردند.
رئیس اداره محیط زیست بردسکن در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه مساله دفع و دفن زباله در هیچ یک از شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد به صورت اصولی صورت نمی گیرد.
مهدی ذوالفقاری عنوان کرد: در این خصوص تذکرات زیادی به مسئولان این شهرها داده شده و مصوباتی در کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفته که تاکنون مورد بی اعتنایی قرار گرفته و بر زمین مانده است.
وی از حضور گروههای مردمی در برنامه پاکسازی حاشیه جاده بردسکن - انابد قدردانی کرد و گفت: باید فرهنگ سازی شود که مردم از ریختن زباله ها در حاشیه جاده ها و دامان طبیعت پرهیز کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم شایسته است مردم همچنان که اقدام به خانه تکانی و رفت و روب خانه و کاشانه خود می کنند به پیراستگی طبیعت نیز توجه کرده و نسبت به پاکسازی محیط زیست خود از زباله اقدام کنند.
در پایان این حرکت، زباله های جمع آوری شده توسط ماشین حمل زباله به محل دفن زباله ها انتقال داده شد.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکتی مردمی برای پاکسازی حاشیه جاده بردسکن از زباله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..