تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرعت ترخیص کالا در منطقه آزاد قشم

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، عبدالله اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: افزایش نیروهای تخلیه و بارگیری گمرک منطقه آزاد موجب شد تا کالاهای 740 فروند لنج و چهارهزار و 350 کانتینر از ابتدای سال جاری تاکنون در کمترین زمان ممکن تخلیه شود که در تاریخ فعالیت این گمرک بی سابقه است.
وی افزود: طرح توسعه اسکله بهمن پیش نیاز حوزه تجارت قشم بود که با پیگیری های مدیرعامل منطقه آزاد قشم محقق شد و در آینده نزدیک پهلوگیری همزمان شناورها در اسکله بهمن با 100 درصد افزایش به 14 فروند می رسد.
مدیرعامل موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم بیان کرد: اعمال تخفیف 10 درصدی عوارض ورود کالا توسط سازمان منطقه آزاد از دهه مبارک فجر تا کنون از اقدام های ارزشمند بود که نقش مهمی در تسهیل و رونق تجارت این جزیره ایفا کرد.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرعت ترخیص کالا در منطقه آزاد قشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..