تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت خارجه امارات سفیر سوئیس را احضار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت امورخارجه و همکاری بین المللی امارات شامگاه یکشنبه در اعتراض به بیانیه اخیر بیانیه حقوق بشر درخصوص بحرین، سفیر سوئیس در ابوظبی را احضار کرد.


به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه امارات، این وزارتخانه در بیانیه شامگاه یکشنبه خود اعلام کرد: عبدالرحیم العوضی معاون وزارت خارجه امارات 'مایا جوهری تیسافی' سفیر سوئیس در ابوظبی را احضار کرده است.


معاون وزیر امورخارجه امارات در این بیانیه ضمن محکومیت بیانیه ضد بحرینی در شورای حقوق بشر افزود: بهتر آن بود که این گونه مسائل از کانال های دوجانبه ای حل و فصل می شد که بین بحرین و سوئیس در زمینه حقوق بشر ایجاد شده است.


العوضی در ادامه مدعی شد: بیانیه حقوق بشر درحالی مطرح شده است که بحرین به اقدامات زیادی در بهبود مسائل حقوق بشر در کشورش دست زده است.


معاون عبدالله بن زائد به سفیر سوئیس در امارات متحده عربی اعلام کرده است: امنیت و ثبات بحرین، امنیت و ثبات امارات است و بیانیه حقوق بشر بهانه لازم را برای اقدامات خرابکارانه و تروریستی فراهم می کند.


العوضی در پایان افزود: امارات انتظار دارد که طرف سوئیسی در موضع خود نسبت به بیانیه اخیر حقوق بشر بازنگری کند.


این اقدام امارات درحالی صورت می گیرد که نماینده سوئیس سه شنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، از وضعیت حقوق بشر در بحرین به شدت انتقاد کرده بود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت خارجه امارات سفیر سوئیس را احضار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..