تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف +تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک عکاس روسی به نام الکسی کجیتاو، عکس های بی نظیری از دانه‌ های برف گرفته است. وی بعد از درست کردن یک دوربین قابل حمل بر روی چند تکه چوب و فلز به همراه وسایل نه چندان گران قیمت عکاسی، اقدام به ثبت تصاویر از نمای نزدیک از دانه‌ های برف کرد و بعد از کسب موفقیت و تماشای استقبال کاربران از این طرح‌ها در سال ۲۰۱۳، شدیدا به این کار علاقه‌مند شد.

ثبت تصاویری این چنین زیبا از دانه‌ های برف، نیازمند تجهیزات گران قیمت نیست. او هرگز از عکاسی دست نکشید و به ثبت تصاویر شگفت‌انگیز خود ادامه داد. با توجه به کسب تجربه به خاطر چندین سال عکاسی در یک زمینه مشخص، آثار وی اکنون از همیشه خیره‌کننده‌تر شده‌اند.  در ادامه تصاویر شگفت‌انگیز ثبت شده وی از کریستال‌های دانه‌ های برف را که در معرض دید کاربران قضای مجازی قرار داده است را مشاهده خواهید کرد.

ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف+تصاویر///////////////ویژه عید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت تصاویر خیره کننده از دانه‌ های برف +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..