تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این 5 زن، دختران ایرانی را به عرب ها پولدار می فروختند

یکشنبه، 29 اسفند 1395 ساعت 23:322017-03-19حوادث

5 زن به اتهام قاچاق دختران و زنان جوان به عجمان و تاسیس خانه فساد روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرتاک نیوز، 5 زن به اتهام محکوم شدند.

سرکرده اصلی این باند زنی که دختران و زنان جوان را به بهانه کار پرستاری از بچه به عجمان می کشاند، آنها را مجبور به فعالیت در خانه فسادش می کرد.

وی با همدستی 4 زن دیگر آینده قربانیان خود را به تباهی می کشاند.

اعضای این باند طعمه های خود را در یک اتاق حبس می کردند و با انتشار عکس هایشان در رسانه های اجتماعی و تبلیغ، آنها را در اختیار مردان ثروتمند قرار می دادند.

رییس این باند و معاونش به 5 سال زندان و سه عضو دیگر این باند مخوف به 3 سال زندان محکوم شدند.

متهمان که اصالتا اهل یکی از کشورهای آسیایی هستند باید بعد از اتمام دوره محکومیت از عجمان برای همیشه خارج شوند.


کلید واژه ها: دختران - خانه فساد - رسانه های اجتماعی - زندان - دختران ایرانی - جوان - قربانیان - زنان - فساد - خانه - اجتماعی - پرستاری - ثروتمند - ایرانی - پولدار - قاچاق - مردان - همیشه - آینده - گزارش - رسانه - مخوف - اتاق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این 5 زن، دختران ایرانی را به عرب ها پولدار می فروختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..