تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر سریال «سرنخ» اولین فیلمش را می‌سازد

بازیگر سریال «سرنخ» اولین فیلمش را می‌سازد

فرهنگ > سینما - میزان نوشت: با صدور پروانه ساخت فیلم بهزاد خداویسی، او سال آینده اولین فیلمش را کارگردانی می‌کند.

بهزاد خداویسی با صدور پروانه ساخت فیلمش کارگردانی را نیز تجربه می‌کند. او در این باره گفت: «در حال حاضر فیلم وارد مرحله پیش تولید شده است و براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته اوایل سال آینده نیز مقابل دوربین خواهد رفت. فیلم سینمایی «بلوار الیزابت» را به امید خدا به زودی آماده تولید خواهم کرد.»

بازیگر سریال «سرنخ» در مورد فضای «بلوار الیزابت» افزود: «این فیلم، فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد. فیلمنامه این فیلم را مهرشاد کارخانی و سولماز اعتماد به صورت مشترک به نگارش درآورده اند. فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می شود و تاکنون برخی از لوکیشن ها نیز بازبینی شده است.»

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر سریال «سرنخ» اولین فیلمش را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..