تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک نماینده عرب کنست رژیم صهیونیستی استعفا کرد

استعفای باسل غطاس 60 ساله، که وابسته به حزب تجمع ملی دموکراتیک است، بر اساس توافق با دادستان کل رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه به دو سال زندان محکوم شود صورت می گیرد، در حالی که احتمال داشت 10 سال را در زندان سپری کند. 

دادگاه تصمیم خواهد گرفت که با این توافق بین غطاس و دادستان کل موافقت خواهد کرد یا خیر. 

غطاس جمعه گفت آنچه انجام داده است «اقدامی شخصی و برگرفته از مواضع انسان دوستانه، وجدانی و اخلاقی در قبال اسیران بوده است و من برای پذیرفتن مسئولیت کامل این اقدام آمادگی دارم.» 

کمیته‌ای در کنست رژیم صهیونیستی اواخر سال 2016 مصونیت غطاس را لغو کرد تا به اتهام وی در خصوص انتقال 12 گوشی تلفن همراه و سیم کارت به اسیران فلسطینی رسیدگی شود. 

دوربین‌های زندان که همه شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی تصاویر آن را پخش کردند نشان می‌دهد او بسته ‌هایی را به زندانیان تحویل می‌دهد. 

غطاس در زندان «کتسیعوت» در نقب با ولید دقه و باسل البرزه دو اسیر فلسطینی دیدار کرده بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک نماینده عرب کنست رژیم صهیونیستی استعفا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..