تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه ای با 8 فقره سرقت در زاهدان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های نوروزی و تشدید اقدامات انتظامی و در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو تیمی از عوامل کلانتری11 دانشگاه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

وی افزود: ماموران کلانتری 11 دانشگاه در پی گشت زنی های هدفمند، شب گذشته سارق را حین سرقت از یک خودرو شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.  

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های تخصصی با مواجه به ادله پلیسی به 7 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.  

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان ضمن اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت داده شد، گفت: یکی از سرقت های شایع که معمولا با سهل انگاری صاحبان وسایل نقلیه رخ می دهد سرقت قطعات و محتویات داخلی خودرو است که توصیه می شود شهروندان هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و خودروهای خود را به وسایل ایمنی و بازدارنده ازسرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه ای با 8 فقره سرقت در زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..